пʼятниця, 5 квітня 2024 р.

                 7 квітня - Всесвітній день здоров'я

    Мета святкування - підкреслити важливість  здоров'я кожної

людини і людства вцілому. У наш час здоров'я - це не відсутність

хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її

доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього

середовища. Бути здоровим - вимога часу, яка має стосунок до

Всесвітнього дня здоров'я.

    Здоров'я - це життєва енергія, натхнення і задоволення від

насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх,

максимально реалізовувати свій потенціал.

    Піклуватися про своє здоров'я - це актуально, модно і престижно.



Немає коментарів:

Дописати коментар

                                18 травня  —  Міжнародний день музеїв Це професійне свято музейних працівників усього світу. Цього дня музеї...